Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorГетманцева, К. С.-
dc.contributor.authorHetmantseva, K.-
dc.date.accessioned2025-05-21T06:19:23Z-
dc.date.available2025-05-21T06:19:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В.М., Гетманцева К.С. Digital-маркетинг в аграрному секторі України: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Економіка, фінанси, облік та управління: сучасні виклики та стратегічні пріоритети розвитку : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кропивницький, 10 травня 2025 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С.23-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21534-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleDigital-маркетинг в аграрному секторі України: сучасні тенденції та перспективи розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-25.pdf225,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.