Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2025-05-26T08:27:57Z-
dc.date.available2025-05-26T08:27:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаркетинг : метод. реком. до самост. роботи з вивчення теми «Процес маркетингових досліджень» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Менеджмент» спец. 073 «Менеджмент», ОПП «Публічне управління та адміністрування» спец. 281 «Публічне управління та адміністрування», денної та заочної форм здобуття освіти / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2025. 35 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21600-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:D3 (073) Менеджмент (ступінь «Бакалавр»)
D4 (281) Публічне управління та адміністрування (ступінь «Бакалавр»)
Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETING 073 281 bakalavr.pdf363,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.