Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2025-05-26T08:53:12Z-
dc.date.available2025-05-26T08:53:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтратегії міжнародного аграрного маркетингу : метод. реком. до виконання практ. занять здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Менеджмент» спец. D3 Менеджмент денної та заочної форм здобуття вищої освіти / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2025. 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21602-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтратегії міжнародного аграрного маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:D3 (073) Менеджмент (ступінь «Магістр»)
Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STRATEGIYi MIZhNAR AGRAR MARKETINGU prakt.pdf743,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.