Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУтеченко, Д.М.-
dc.contributor.authorUtechenko, Daria-
dc.contributor.authorБиба, В.А.-
dc.contributor.authorByba, Valentyna-
dc.date.accessioned2025-06-09T10:49:34Z-
dc.date.available2025-06-09T10:49:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУтеченко Д. М., Биба В. А. Актуалізація корпоративної соціальної відповідальності в моделі PR-менеджменту підприємства ринкового типу. Modern Economics. 2025. № 50(2025). С. 191-198. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-25.uk_UA
dc.identifier.citationUtechenko D., Byba V. (2025). Actualization of Corporate Social Responsibility in the PR Management Model of the Enterprise of Market-type. Modern Economics, 50(2025), 191-198. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-25.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21834-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливі умови актуалізації корпоративної соціальної відповідальності в моделі PR-менеджменту підприємства ринкового типу. Обґрунтовано природу корпоративної соціальної відповідальності та її відображення в моделі PR-менеджменту як координації підприємства ринкового типу до ефективного інструментарію управління професійними здібностями персоналу в межах довгострокової стратегії розвитку. Доведено, що феномен корпоративної соціальної відповідальності проявляється в багаторівневимому процесі реагування на конкретні вияви суспільного тиску, в стратегії управлінської сприйнятливості та здатності підприємства ринкового типу сприймати суспільні потреби і суспільний вплив. Представлено трисферну модель корпоративної соціальної відповідальності. Визначено, що в емерджентному соціумі корпоративна соціальна відповідальність на засадах соціально-адаптованого середовища розглядається через пасивно-адаптивну та активну модель PR-менеджменту, як форми професійного розвитку співробітників підприємства певної групи. Індивідуальна концепція професійної стабільності в корпоративній структурі бізнес-партнерства дозволяє обрати оптимальну модель PR-менеджменту через професійний вектор, виходячи з власної спроможності реалізовувати стратегію розвитку підприємства ринкового типу. Цей соціальний інструмент включає в себе: цілі професійного росту (поєднані з життєвими цінностями), модель стратегії PR-менеджменту і тактики професійно-посадового просування, критерії успішності. Розглянуто специфіку впливу активної моделі PR-менеджменту на корпоративну соціальну відповідальність в середовищі бізнес-партнерства із траєкторію на професійну стабільність розвитку персоналу. Наведено супровід PR-менеджменту в стабільному професійного розвитку співробітників підприємства ринкового типу із корпоративною відповідальністю.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the specific conditions for implementing corporate social responsibility in the public relations (PR) management model of a market-type enterprise. It substantiates the nature of corporate social responsibility and its reflection in the PR management model, which coordinates a market-type enterprise and serves as an effective tool for managing personnel’s professional abilities within a long-term development strategy. Results. The phenomenon of corporate social responsibility is proven to manifest in a multi-level process of responding to specific manifestations of social pressure and in the managerial susceptibility strategy of a market-type enterprise to perceive social needs and influence. A three-sphere model of corporate social responsibility is presented. In emerging societies, corporate social responsibility is considered a form of professional development of employees of a certain group of enterprises through passive-adaptive and active models of PR management in a socially adapted environment. Conclusions. The concept of professional stability within a business partnership’s corporate structure allows you to choose the optimal PR management model based on your ability to implement a market-type enterprise’s development strategy. This social tool includes professional growth goals combined with life values, a PR management strategy model, professional and positional promotion tactics, and success criteria. The specifics of how an active PR management model influences corporate social responsibility in a business partnership environment, as well as the trajectory of professional personnel development, are considered. Support for PR management in the stable professional development of market-type enterprise employees with corporate responsibility is presented.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectPR-менеджментuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectсоціальне середовищеuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectпрофесійна стабільністьuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectPR managementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectsocial environmentuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectprofessional stabilityuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.titleАктуалізація корпоративної соціальної відповідальності в моделі PR-менеджменту підприємства ринкового типуuk_UA
dc.title.alternativeActualization of Corporate Social Responsibility in the PR Management Model of the Enterprise of Market-typeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2025. - Вип. 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
utechenko.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.