Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуленко, Ілона-
dc.contributor.authorСухорукова, Анна Леонідівна-
dc.contributor.authorSukhorukova, Anna-
dc.date.accessioned2025-06-09T11:27:21Z-
dc.date.available2025-06-09T11:27:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМуленко І. П., Сухорукова А. Л. Вплив паблік рілейшнз на лояльність клієнтів готельних мереж. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти : збірник тез доповідей ІІI міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 р.). Полтава : Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. С. 479-482.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21839-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив паблік рілейшнз на лояльність клієнтів готельних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RMY_2025-479-482.pdf503,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.