Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21917
Title: | Фізична активність і продуктивність навчання: як рух впливає на розумову діяльність |
Authors: | Петренко, Наталія Валеріївна, науковий керівник Petrenko, Nataliya, scientific director Кан, Олена |
Keywords: | фізична активність продуктивність навчання когнітивні функції студенти мозкова активність physical activity learning performance cognitive functions students brain activity |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Кан О. Фізична активність і продуктивність навчання: як рух впливає на розумову діяльність. Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету / Факультет культури й виховання ; Кафедра фізичного виховання (м. Миколаїв, 19 березня 2025р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. C. 4-6. |
Abstract: | Фізична активність відіграє ключову роль у підвищенні когнітивних
здібностей, покращенні пам’яті, уваги та швидкості обробки інформації. У тезах
розглядається взаємозв’язок між руховою активністю та продуктивністю навчання
студентів. Наведено результати досліджень, які підтверджують, що навіть короткі рухові
паузи сприяють покращенню засвоєння матеріалу та зниженню рівня стресу - Physical activity plays a key role in enhancing cognitive abilities, improving memory, attention, and information processing speed. The thesis discusses the relationship between physical activity and student learning performance. The results of studies confirming that even short motor pauses help to improve learning and reduce stress levels are presented. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21917 |
Appears in Collections: | Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету (кафедра фізичного виховання) - 2025 Статті (Факультет культури і виховання) Статті студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kfv-2025-4-6.pdf | 730,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.