Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21927
Title: | Шахи як інструмент розвитку критичного мислення |
Authors: | Медведєва, Лариса Михайлівна, науковий керівник Medvedyeva, Larysa, scientific director Корньова, Вікторія |
Keywords: | шахи критичне мислення стратегія логіка аналіз chess critical thinking strategy logic analysis |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Корньова В. Шахи як інструмент розвитку критичного мислення. Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету / Факультет культури й виховання ; Кафедра фізичного виховання (м. Миколаїв, 19 березня 2025р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. C. 17-18. |
Abstract: | Шахи є ефективним інструментом розвитку критичного мислення,
оскільки вимагають від гравця здатності аналізувати, прогнозувати та оцінювати
ситуацію. У процесі гри розвиваються логічне мислення, стратегічне планування, вміння
знаходити оптимальні рішення в складних умовах. Шахісти вчаться ухвалювати рішення,
враховуючи наслідки своїх ходів, що сприяє формуванню аналітичного мислення та
здатності адаптуватися до змін. - Chess is an effective tool for developing critical thinking, as it requires players to analyze, predict, and evaluate situations. The game enhances logical thinking, strategic planning, and the ability to make optimal decisions under challenging conditions. Chess players learn to make informed choices, considering the consequences of their moves, which contributes to analytical thinking and adaptability. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21927 |
Appears in Collections: | Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету (кафедра фізичного виховання) - 2025 Статті (Факультет культури і виховання) Статті студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kfv-2025-17-18.pdf | 636,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.