Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22018
Назва: | Мультимедійні засоби викладання фізичної культури |
Інші назви: | Multimedia tools for teaching physical education |
Автори: | Гармата, О. М. Козіброда, Л. В. Медведєва, Лариса Михайлівна Medvedyeva, Larysa Дудник, О. К. Яковлів, В. Л. |
Ключові слова: | студенти фізична культура мультимедійні засоби навчання students physical education multimedia training |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Мультимедійні засоби викладання фізичної культури / О. М. Гармата, Л. В. Козіброда, Л. М. Медведєва та ін. Суспільство та національні інтереси. 2025. № 2(10). С. 89-98. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-2(10). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються мультимедійні засоби викладання
фізичної культури. Мета статті полягає у розробці та обґрунтуванні системи
використання мультимедійних засобів у навчальному процесі з фізичної
культури, яка б враховувала вікові та індивідуальні особливості студентів, а
також сприяла б підвищенню їх мотивації до занять. Здійснено аналіз науковометодичних праць з досліджуваної проблематики. Розглянуто основні чинники,
які популяризують проблематику дослідження. Визначено, що мультимедійні
засоби викладання фізичної культури – це сукупність технологій та ресурсів,
які використовують різні форми медіа (текст, графіка, аудіо, відео, анімація,
інтерактивні елементи) для навчання та розвитку фізичних навичок, знань та розуміння принципів фізичної культури. Вони поєднують традиційні методи
навчання з перевагами цифрових технологій, створюючи більш ефективне та
захоплююче навчальне середовище. Охарактеризовано сучасні мультимедійні
засоби викладання фізичної культури. Обґрунтовано, що мультимедійні
засоби викладання фізичної культури спрямовані на підвищення ефективності
навчання, залучення студентів до активного процесу навчання та індивідуалізацію освітнього процесу. Вони надають більше можливостей для практичного застосування знань та розвитку різноманітних навичок. Звернуто увагу
на основні цілі використання мультимедійних засобів під час викладання
фізичної культури. Актуалізовано принципи впровадження мультимедійних
технологій у викладання фізичної культури. Описано основні компоненти
мультимедійних засобів у викладання фізичної культури. Звернуто увагу на те,
що запропонована система потребує постійного вдосконалення та адаптації до
нових технологій та потреб студентів. Регулярний збір зворотнього зв’язку та
аналіз даних дозволить оптимізувати навчальний процес та досягти
максимальної ефективності. Зроблено висновок про те, що запровадження
розробленої системи потребує належного технічного забезпечення та
відповідної підготовки викладачів. Необхідно постійно проводити моніторинг
ефективності запропонованої системи та вносити корективи з урахуванням
зворотного зв’язку від студентів та викладачів. Перспективою подальших
досліджень є проведення дослідження ефективності впровадження
запропонованої системи використання мультимедійних засобів викладання
фізичної культури та дослідити можливість використання нових технологій
(VR/AR). - The article deals with multimedia tools for teaching physical education. The purpose of the article is to develop and substantiate a system of using multimedia in the educational process of physical education, which would take into account the age and individual characteristics of students, as well as increase their motivation to study. The analysis of scientific and methodological works on the studied issues is carried out. The main factors that popularize the research issues are considered. It has been determined that multimedia tools for teaching physical education are a set of technologies and resources that use various forms of media (text, graphics, audio, video, animation, interactive elements) to teach and develop physical skills, knowledge and understanding of the principles of physical education. They combine traditional teaching methods with the advantages of digital technologies to create a more effective and engaging learning environment. Modern multimedia tools for teaching physical education are characterized. It is substantiated that multimedia tools for teaching physical education are aimed at improving the effectiveness of teaching, involving students in the active learning process and individualizing the educational process. They provide more opportunities for practical application of knowledge and development of various skills. Attention is drawn to the main goals of using multimedia in teaching physical education. The principles of implementation of multimedia technologies in teaching physical education are actualized. The main components of multimedia tools in teaching physical education are described. It is emphasized that the proposed system requires constant improvement and adaptation to new technologies and student needs. Regular feedback collection and data analysis will optimize the learning process and achieve maximum efficiency. It is concluded that the implementation of the developed system requires proper technical support and appropriate training of teachers. It is necessary to constantly monitor the effectiveness of the proposed system and make adjustments based on feedback from students and teachers. Prospect for further research is to conduct a study of the effectiveness of the implementation of the proposed system of using multimedia tools for teaching physical education and to explore the possibility of using new technologies (VR/AR). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22018 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19732-Текст статті-22065-1-10-20250215.pdf | 271,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.