Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22063
Назва: Професійна освіта як пріоритет відбудови та розвитку держави
Інші назви: Vocational education as a priority for the reconstruction and development of the state
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: відновлення
виклики
профтехосвіта
стратегічне значення
відбудова України
освітні стандарти
економічний розвиток
recovery
challenges
vocational education
strategic importance
educational standards
reconstruction of Ukraine
economic development
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Професійна освіта як пріоритет відбудови та розвитку держави. Енергоощадні машини і технології: збірник матеріалів VI міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20-21 травня 2025 р. Київ : КНУБА, 2025. С. 208-211.
Короткий огляд (реферат): Для швидкого та якісного відновлення України необхідна достатня кількість технічних кваліфікаційних фахівців. Уряд уже зараз має займатися вирішенням проблем професійно-технічної освіти. На додаток проблем воєнного часу, нагальні питання довоєнного часу у цій сфері нікуди не зникли. Зрозуміло, через війну викликів стало в рази більші. У дослідженні розглядається роль професійної професійно-технічного освіти як стратегічного інструменту в процесах післявоєнної відбудови України та її подальшого соціально-економічного розвитку. Для відновлення інфраструктури, розвитку промисловості, аграрного та енергетичного сектору економіки, будівництва необхідна достатня кількість кваліфікованих робітничих кадрів. З метою формування рекомендацій для українського контексту особлива увага приділяється трансформації закладів професійно (професійно-технічної) освіти та формуванні нової генерації професіоналів, здатних забезпечити відбудову держави з урахуванням принципів сталого розвитку. Професійна професійно-технічна освіта повинна розглядатися не лише як інструмент швидкої підготовки кадрів, а як надійна сила національного відродження, соціальної інтеграції та економічної мобільності.
For the rapid and high-quality restoration of Ukraine, a sufficient number of qualified technical specialists is needed. The government should now address the problems of vocational education. In addition to the problems of wartime, the urgent issues of the pre-war period in this area have not disappeared. Of course, the challenges have become many times greater because of the war. The study examines the role of vocational education as a strategic tool in the processes of post-war reconstruction of Ukraine and its further socio-economic development. A sufficient number of qualified workers is needed to restore infrastructure, develop industry, the agricultural and energy sectors of the economy, and construction. In order to formulate recommendations for the Ukrainian context, special attention is paid to the transformation of vocational (vocational) education institutions and the formation of a new generation of professionals capable of ensuring the reconstruction of the state, taking into account the principles of sustainable development. Vocational and technical education should be considered not only as a tool for rapid training, but also as a reliable force for national revival, social integration, and economic mobility.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22063
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ESMT-2025_Збірник-тез-208-210.pdf383,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.