Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorКрамарчук, М. В.-
dc.date.accessioned2025-08-25T13:07:58Z-
dc.date.available2025-08-25T13:07:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрамарчук М. В. Вплив культурних чинників на успішність виходу підприємств на міжнародні ринки. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXVІ Всеукраїнської щорічної студентської науково-практичної конференції за міжнародною участю (м. Одеса, 22 квітня 2025 р.). Одеса : Національний університет «Одеська політехніка», 2025. С. 347-348.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22103-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив культурних чинників на успішність виходу підприємств на міжнародні ринкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
347-348.pdf251,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.