Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Тетяна Георгіївна-
dc.contributor.authorOleynik, Tatyana-
dc.contributor.authorХамітов, Р. Р.-
dc.date.accessioned2025-10-01T08:43:23Z-
dc.date.available2025-10-01T08:43:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОлійник Т. Г., Хамітов Р. Р. Розвиток стартап-культури в Україні: проблеми та перспективи. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 квітня 2025 р. Київ : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025. Т. 1. С. 453-455.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22338-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток стартап-культури в Україні: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
453-455.pdf320,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.