Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмець, А. С.-
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.date.accessioned2025-12-24T13:05:02Z-
dc.date.available2025-12-24T13:05:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄмець А. С., Кушнірук В. С. Вплив якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі на туристичні потоки. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1 : тези доповідей III Міжнародної наук.-практ. конф., (м. Харків, 12 листопада 2025 року.) / Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Харків, 2025. С. 403-405.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23301-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі на туристичні потокиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
403-405.pdf376,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.