Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533
Title: Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів
Authors: Коваленко, Ганна В’ячеславівна
Коваленко, Анна Вячеславовна
Kovalenko, Hanna
Альбещенко, Олексій Станіславович
Альбещенко, Алексей Станиславович
Albeschenko, Oleksiy
Keywords: Виробнича програма підприємства
Основні фонди підприємства
Оборотні кошти
Персонал підприємства
оплата праці
Витрати виробництва
конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Коваленко, Г. В. Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів [Електронний ресурс] : курс лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти "магістр" спеціальності 204 "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва" денної та заочної форми навчання / Г. В. Коваленко, О. Альбещенко, С. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 73 с.
Abstract: У курсі лекцій викладено питання щодо форм прояву основних економічних законів в м’ясній та молочній промисловості, умов та чинників, які забезпечують зростання виробництва продукції в цих галузях. Рекомендовано здобувачам вищої освіти спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» з використання знань з курсу «Економіка виробництва і маркетинг молочних (м’ясних) продуктів».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2533
Appears in Collections:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekonomika_vyrobnytstva_i_marketynh_molochnykh_(myasnykh)_produktiv.pdf448 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.