Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/280
Title: Маркетингова система збуту молочної продукції
Маркетинговая система сбыта молочной продукции
Marketing system sales of milk products
Authors: Золотих, Ірина Борисівна
Золотых, Ирина Борисовна
Zolotykh, Irina
Keywords: поліпшення
збут
продукція молочна
маркетинг
фірмова торгівля
ефективність
улучшение
сбыт
продукция молочная
маркетинг
фирменная торговля
эффективность
improvement
sale
products
milk
marketing
brandname trade
efficiency
Issue Date: 2010
Publisher: Миколаївський державний аграрний університет
Citation: Золотых И. Б. Маркетинговая система сбыта молочной продукции / И. Б. Золотых // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3(54), Т.1. – С. 54 – 59.
Abstract: У статті розглядається розвиток та значення маркетингової системи підприємств молочної промисловості: покращення їх збутової діяльності і забезпечення розширеного відтворення.
В статье рассматривается развитие и значение маркетинговой системы предприятий молочной промышленности: улучшение её сбытовой деятельности и обеспечение расширенного воспроизводства.
Development and value of the marketing system of enterprises of suckling industry is examined in the article : improvement of their sale activity and providing of the extended reproduction.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/280
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2010. - Вип. 3 (54). - Т. 1.
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркет сист..pdf221,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.