Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артюхова, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Артюхова, Елена Викторовна | - |
dc.contributor.author | Artyuhova, Elena | - |
dc.contributor.author | Марковська, Антоніна В’ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Марковская, Антонина Вячеславовна | - |
dc.contributor.author | Markowska, Antonina | - |
dc.contributor.author | Ганніченко, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Ганниченко, Татьяна Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Gannichenko, Tetyana | - |
dc.contributor.author | Саламатіна, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Саламатина, Ольга Александровна | - |
dc.contributor.author | Salamatina, Olga | - |
dc.contributor.author | Тішечкіна, Катерина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Тишечкина, Екатерина Викторовна | - |
dc.contributor.author | Tishechkina, Kateryna | - |
dc.contributor.author | Ігнатенко, Жанна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Игнатенко, Жанна Валерьевна | - |
dc.contributor.author | Ignatenko, Zhanna | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-19T08:32:38Z | - |
dc.date.available | 2018-03-19T08:32:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної активності здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] : матеріали для позаудиторних занять з іноземної мови (на курсах з англійської мови та під час проведення засідань "Лінгваклубу") / уклад. О. В. Артюхова, А. В. Марковська, Т. А. Ганніченко [та ін.]. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 36 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940 | - |
dc.description.abstract | За допомогою гри розвивається інтерес до вивчення іноземної мови та відбува-ється зіткнення з мовним світом іншої країни. За допомогою гри легше зосередити увагу студентів, залучити їх до активної роботи. Як правило, збагачений ігровими моментами навчально-виховний процес активізує пізнавальні можливості студентів: гра захоплює, викликає бажання взяти дієву участь у ній і одночасно знімає психологічну напругу , що більшою чи меншою мірою супроводжує будь-яке навчальне навантаження. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk |
dc.subject | Функції дидактичних ігор | uk |
dc.subject | Фонетичні ігри | uk |
dc.subject | Лексичні ігри | uk |
dc.subject | Мовленнєві ігри | uk |
dc.title | Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної активності здобувачів вищої освіти | uk |
dc.type | Other | uk |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
didaktichnі іgri.pdf | 481,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.