Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлючник, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorКлючник, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorKlyuchnik, Alena-
dc.contributor.authorPokusa, Filip-
dc.date.accessioned2018-03-21T11:07:15Z-
dc.date.available2018-03-21T11:07:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлючник А. Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства / А. Ключник, Ф. Покуса // Соціально-економічні аспекти сталого розвитку регіонів : моногр. - Opole, 2018. - С. 29-34.uk
dc.identifier.isbn978-83-62683-52-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999-
dc.description.abstractMarketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity. In the article influence of instruments of marketing communications is certain on development of sale activity of enterprise and it is resulted their description and functions. Certain basic descriptions of marketing communications.uk
dc.language.isoenglishuk
dc.titleМаркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.titleMarketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity-
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograph2018-1.pdf148,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.