Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлючник, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorКлючник, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorKlyuchnik, Alena-
dc.contributor.authorPokusa, Filip-
dc.date.accessioned2018-03-21T11:07:15Z-
dc.date.available2018-03-21T11:07:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлючник А. Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства / А. Ключник, Ф. Покуса // Соціально-економічні аспекти сталого розвитку регіонів : моногр. - Opole, 2018. - С. 29-34.uk
dc.identifier.isbn978-83-62683-52-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999-
dc.description.abstractMarketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity. In the article influence of instruments of marketing communications is certain on development of sale activity of enterprise and it is resulted their description and functions. Certain basic descriptions of marketing communications.uk
dc.language.isoenglishuk
dc.titleМаркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.titleMarketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity-
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograph2018-1.pdf148,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.