Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorКолесник, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorСтамат, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-06-11T10:50:41Z-
dc.date.available2018-06-11T10:50:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКолесник В.М. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПК / В.М.Колесник // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ. – 2006. – Вип. 212. – Т. 1. – С.122-128.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047-
dc.description.abstractУ статті запропоновано бальну оцінку системи маркетингу підприємств по зберіганню та переробці зерна. Представлено показники розвитку та ефективності їх маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье предложена бальная оценка системы маркетинга предприятий по хранению и переработке зерна. Предоставлены показатели развития и эффективности их маркетинговой деятельности.-
dc.description.abstractThe article covers mark estimation of marketing system of grain-storing and grain-processing enterprises. The indices of marketing development and effectiveness are examined.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectпідприємства зберігання та переробки зернаuk
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk
dc.subjectбальна оцінкаuk
dc.subjectсистема маркетингаuk
dc.subjectпредприятия хранения и переработки зернаuk
dc.subjectэффективность маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectбальная оценкаuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectgrain-storing and grain-processing enterprisesuk
dc.subjectmarketing effectivenessuk
dc.subjectmark estimationuk
dc.titleМетодичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПКuk
dc.title.alternativeМетодические аспекты оценки эффективности маркетинга на промышленных предприятиях зернопродуктового подкомплекса АПКuk
dc.title.alternativeMethodical aspects of estimation of marketing efficiency on the industrial enterprises at grain production subcomplex of APCuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
efect_marketing_pererob_pidpryemstv.pdf148,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.