Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/429
Title: Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.
Психолого-педагогические аспекты дифференцированного обучения на занятиях иностранного языка.
Teaching English Vocabulary in Non-philological Universities.
Authors: Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна
Tishechkina, Kateryna
Keywords: диференційне навчання
ознаки
іноземна мова
викладання
дифференцированное обучение
признаки
иностранный язык
преподавание
differentiation teaching
sign
foreign language
teaching
Issue Date: 2012
Citation: Тішечкіна К. В. Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови. / К. В. Тішечкіна // Педагогічна освіта як умова сталого розвитку суспільства: технологічний аспект : науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2012 – Вип. 1.38, Т. 1. - С. 70 – 74. – (Педагогічні науки).
Abstract: Розкривається сутність диференційного навчання, а також розглядаються основні способи визначення особливостей студентів при диференційному навчанні іноземній мові.
Раскрывается сущность дифференцированного обучения, а так же рассматриваются основные способы определения особенностей студентов при дифференцированном обучении иностранному языку.
The essence of the differentiation teaching is explained in this article. The main ways to determine the differential characteristics of students with learning a foreign language have been considered in our work.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/429
Appears in Collections:Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.doc68 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.