Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Жанна Валеріївна-
dc.contributor.authorIgnatenko, Zhanna-
dc.contributor.authorАртюхова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorArtyuhova, Elena-
dc.date.accessioned2018-09-07T07:02:17Z-
dc.date.available2018-09-07T07:02:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationArtyukhova O. Cognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languages / O. Artyukhova, Zh. Ihnatenko // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, 26 квітня 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. - C. 4-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516-
dc.description.abstractІнтенсифікація міжнародних відносин України в світі стала імпульсом для підготовки кваліфікованих фахівців, які вміють спілкуватися іноземною мовою зі своїми партнерами. Використання комунікативно-пізнавального підходу у навчанні іноземних мов є найбільш прийнятним, оскільки він забезпечує інтенсифікацію навчального процесу. Інтерес до когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов зростає. Важливою частиною для вивчення іноземної мови є здатність його вивчати. Духовний розвиток та рівень набутих знань можуть гарантувати високі результати у вивченні іноземної мови разом з конструктивним ставленням до вивчення іноземних мов, оптимального рівня мотивації тощо.uk
dc.description.abstractIntensification of international relations of Ukraine in the world has become an impulse for the training of qualified specialists who are able to communicate in a foreign language with their partners. Using communicative-cognitive approach in teaching foreign languages is the most appropriate one because it provides intensification of the educational process. The interest to cognitive-communicative learning of foreign languages is increasing. An important part for learning a foreign language is the ability to study it. Intellectual development and the level of the acquired knowledge can guarantee the high results of the acquisition of a foreign language, together with a constructive attitude to studying foreign languages, optimal level of motivation, etc.-
dc.description.abstractИнтенсификация международных отношений Украины в мире стала импульсом для подготовки квалифицированных специалистов, которые могут общаться на иностранном языке со своими партнерами. Использование коммуникативно-когнитивного подхода в преподавании иностранных языков является наиболее подходящим, поскольку оно способствует интенсификации учебного процесса. Интерес к когнитивно-коммуникативному изучению иностранных языков растет. Важной частью изучения иностранного языка является способность его изучать. Интеллектуальное развитие и уровень приобретенных знаний могут гарантировать высокие результаты в изучении иностранного языка, а также конструктивное отношение к изучению иностранных языков, оптимальный уровень мотивации и т.д.-
dc.language.isoenuk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectвикладанняuk
dc.subjectпізнавальний підхідuk
dc.subjectпізнавальна готовність студентівuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectпреподаваниеuk
dc.subjectкогнитивный подходuk
dc.subjectпознавательная готовность студентовuk
dc.subjectиностранный языкuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectthe cognitive approachuk
dc.subjectthe cognitive readiness of studentsuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.titleCognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languagesuk
dc.titleКогнітивні передумови психологічної готовності студентів до вивчення іноземних мов-
dc.titleКогнитивные предпосылки психологической готовности студентов к изучению иностранных языков-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арт+я.Cognitive preconditions _1_.pdf69,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.