Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарковська, Антоніна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorСаламатіна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorMarkowska, Antonina-
dc.contributor.authorSalamatina, Olha-
dc.date.accessioned2019-05-10T10:32:06Z-
dc.date.available2019-05-10T10:32:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМарковська А. В. Особливості функціонування фразеологізмів у німецькомовних засобах масової інформації з позиції їхньої прагматичної значущості / А. в. Марковська, О. О. саламатіна // Молодий вчений. − 2019. – Вип. 1 (65). – C. 111-115.uk_UA
dc.identifier.uriDOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-1-65-26-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5692-
dc.description.abstractДосліджено принципові засади та загальна характеристика фразеологізмів у німецькомовних засобах масової інформації. Розглянуті дискусійні питання визначення фразеологізмів та їх класифікації у загальному мовознавстві. Описано критерії вираженої фразеологічності. Виділено основні способи включення фразеологічних одиниць у контекст німецькомовних газет і журналів. Визначено, що виразність засобів масової інформації в значній мірі залежить від фразеологічних модифікаційuk_UA
dc.description.abstractThe basic principles and general description of phraseologisms in German-language mass media are investigated. Discussion questions about definition of phraseologisms and their classification in general linguistics are considered. The criteria of the expressed phraseology are described. The main ways of incorporating phraseological units into the context of German-language newspapers and magazines are highlighted. It is determined that the expressiveness of the mass media depends on a large extent of phraseological modifications.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфразеологізмиuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectекспресивністьuk_UA
dc.subjectобразністьuk_UA
dc.subjectфразеологічні модифікаціїuk_UA
dc.subjectphraseologismsuk_UA
dc.subjectmass mediauk_UA
dc.subjectexpressivenessuk_UA
dc.subjectimageryuk_UA
dc.subjectphraseological modificationsuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування фразеологізмів у німецькомовних засобах масової інформації з позиції їхньої прагматичної значущостіuk_UA
dc.title.alternativeFunctioning peculiarities of phraseologisms in german-language mass media with pragmatical significance of their positionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf207,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.