Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/628| Title: | Вплив норм добрив на врожайність зерна сорго. Влияние норм удобрений на урожайность зерна сорго. Effect of fertilizer on the yield of grain sorghum. |
| Authors: | Хоненко, Любов Григорівна Болдуєв, Валентин Іванович Козлов, Сергій Григорійович Хоненко, Любовь Григорьевна Болдуев, Валентин Иванович Козлов, Сергей Григорьевич Honenko, Lyubov Bolduev, Valentin Kozlov, Sergey |
| Keywords: | Сорго добрива урожайність прибуток удобрение урожайность прибыль Sorghum fertilizer crop yield profit |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Миколаївський державний аграрний університет |
| Citation: | Козлов С. Г. Вплив норм добрив на врожайність зерна сорго/ С. Г. Козлов, В. І. Болдуєв, Л. Г. Хоненко // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 2 (49). - С. 168-172. |
| Abstract: | На чорноземах південних Миколаївської області у 2004-2006 роках досліджено вплив різних норм добрив при основному внесенні на ріст, розвиток, урожайність зерна сорго гібриду Степовий 5. Кращі результати одержано від внесення N 90 P 60. На черноземах южных Николаевской области в 2004-2006 годах исследовано влияние разных доз удобрений при основном внесении на рост, развитие, урожайность зерна сорго гибрида Степовой 5. Лучшие результати получены при внесении N 90 P 60. In Southern black Mykolaiv Oblast in 2004-2006 the effect of different rates of fertilizer in the main application on the growth, development and yield of grain sorghum hybrid Steppenwolf 5. Best results are obtained by making N 90 P 60. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/628 |
| Appears in Collections: | Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2009. - Вип. 2 (49). Статті (Факультет агротехнологій) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| visnik_2009-2(49).pdf | 2,62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.