Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахман, М. С.-
dc.contributor.authorМаслій, В. О.-
dc.contributor.authorRaкhman, Mahbubur-
dc.contributor.authorMasliy, Viktoria-
dc.date.accessioned2020-02-19T14:28:40Z-
dc.date.available2020-02-19T14:28:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРахман М. С. Кон’юнктура споживчого ринку реклами в Україні / М. С. Рахман, В. О. Маслій // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 200-203. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6500-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність рекламного ринку України, досліджено особливості його функціонування. Проведено аналіз ринку реклами України за допомогою статистичних методів. Виконано структурний та динамічний аналіз основних показників рекламного ринку за останні сім років; аналіз ключових елементів рекламного ринку та їх розвиток за останні роки. Установлено проблеми розвитку рекламного ринку України та ключові чинники, що впливають на нього, запропоновано напрями розв’язання цих проблем. Також були поставлені та виконані наступні задачі: розглянути соціально-економічну сутність рекламного рину та види реклами на ринку; дослідити проблеми та перспективи розвитку на рекламному ринку. Запропоновано напрями покращення роботи на рекламному ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of Ukrainian advertising market is defined in this article, and its peculiarities of functioning are investigated too. The analysis of Ukrainian advertising market is made by using of statistical methods. Structural and dynamic analysis of basic indicators of advertising market for the last seven years is carried out. Measures for developing and improving of advertising market are suggested. The analysis of main elements of advertising market is made, and its development for last years is considered too.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectструктура ринкуuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectInternet advertisinguk_UA
dc.subjectmarket structureuk_UA
dc.titleКон’юнктура споживчого ринку реклами в Україніuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising Consumer Market in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
raкhman.pdf522,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.