Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10006
Title: Рroblems of marketing (targeting)
Authors: Радченко, Т. О.
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Keywords: маркетинг
маркетинг взаємодії
ринкові мережі
ефективність
таргет
marketing
interaction marketing
market networks
efficiency
target
Issue Date: 2021
Citation: Радченко Т. О., Ганніченко Т. А. Рroblems of marketing (targeting) // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 133-145.
Abstract: У статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти формування та розвитку маркетингу взаємодії, виявляється зміст категорії «взаємодія», дається економічна інтерпретація ефекту взаємодії систем управління в забезпеченні єдності інтересів між усіма учасниками розвитку ринкових мереж.
In the article the theoretical and methodological aspects of the formation and development of interaction marketing are considered, the content of the category "interaction" is revealed, the economic interpretation of the effect of interaction of management systems in ensuring unity of interests between all participants in market networks are given.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10006
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133-145.pdf422,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.