Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10006
Назва: Рroblems of marketing (targeting)
Автори: Радченко, Т. О.
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Ключові слова: маркетинг
маркетинг взаємодії
ринкові мережі
ефективність
таргет
marketing
interaction marketing
market networks
efficiency
target
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Радченко Т. О., Ганніченко Т. А. Рroblems of marketing (targeting) // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 133-145.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти формування та розвитку маркетингу взаємодії, виявляється зміст категорії «взаємодія», дається економічна інтерпретація ефекту взаємодії систем управління в забезпеченні єдності інтересів між усіма учасниками розвитку ринкових мереж.
In the article the theoretical and methodological aspects of the formation and development of interaction marketing are considered, the content of the category "interaction" is revealed, the economic interpretation of the effect of interaction of management systems in ensuring unity of interests between all participants in market networks are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10006
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133-145.pdf422,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.