Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1007
Назва: Когнітивні передумови психологічної готовності студентів до оволодіння іноземними мовами
Когнитивные предпосылки психологической готовности студентов к овладению иностранными языками
Cognitive prerequisites of psychological readiness of students to learn foreign languages
Автори: Артюхова, Олена Вікторівна
Артюхова, Елена Викторовна
Artyukhova, Elena
Ключові слова: Читання
письмо
аудіювання
говоріння
комунікативно-когнітивний підхід
опанування
Чтение
аудирование
говорение
коммуникативно-когнитивный подход
овладение
Reading
writing
listening
speaking
communicative-cognitive approach
learning
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Артюхова О. В. Когнітивні передумови психологічної готовності студентів до оволодіння іноземними мовами / О. В. Артюхова // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців у дослідженнях молодих учених : матеріали науково-практичної конференції. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 10-15.
Короткий огляд (реферат): У статті описується про доцільність поєднання комунікативного та когнітивного підходів для кращого обміну інформацією іноземною мовою, про застосування сучасних модифікацій комунікативного підходу.
В статье описывается о целесообразности сочетание коммуникативного и когнитивного подходов для лучшего обмена информацией на иностранном языке, о применении современных модификаций коммуникативного подхода.
About the advisability of a combination of communicative and cognitive approaches for improved information exchange in a foreign language, the use of modern versions of the communicative approach is described in the article
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1007
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.