Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10205
Назва: Активізація маркетингової складової експортного потенціалу підприємств зернового підкомплексу регіону
Автори: Галунець, Наталія Іванівна
Galunets, Natalia
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Опис: Галунець Н. І. Активізація маркетингової складової експортного потенціалу підприємств зернового підкомплексу регіону // Стратегія інтеграції аграрної освіти, науки, виробництва: глобальні виклики продовольчої безпеки та змін клімату : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції Міжнародного форуму, 27-28 травня 2021 р., м. Миколаїв / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 167-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10205
Розташовується у зібраннях:Стратегія інтеграції аграрної освіти, науки, виробництва: глобальні виклики продовольчої безпеки та змін клімату - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-170.pdf198,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.