Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10389
Title: | Інноваційний підхід до формування майбутніх фахівців-аграріїв у вищій школі |
Other Titles: | An innovative approach to the formation of future agricultural specialists in higher education |
Authors: | Літвінчук, Світлана Борисівна Litvinchuk, Svitlana |
Keywords: | Інновації майбутні фахівці-аграрії продуктивно-технічні задачі фахові якості Innovations productive and technical tasks professional qualities |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Літвінчук С. Б. Інноваційний підхід до формування майбутніх фахівців-аграріїв у вищій школі // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : збірник тез наукових робіт учасників міжнар. науково-практ. конф. (м. Львів, 22-23 жовтня 2021 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2021. С. 144-149. |
Abstract: | Перед вищими закладами освіти стоїть важливе завдання професійної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв у вищій школі, які спроможні в сучасних умовах адекватно реагувати на зміни в суспільному, політичному та економічному житті країни. Інноваційна організація навчально-виховного процесу, поєднана з вирішенням завдань продуктивно-технічного змісту для майбутніх фахівців-аграріїв є запорукою якісної професійної підготовки у вищій школі. Higher education institutions face an important task of professional training of future agricultural specialists in higher education, who are able to adequately respond to changes in the social, political and economic life of the country in modern conditions. Innovative organization of the educational process, combined with the solution of problems of productive and technical content for future agricultural specialists is the key to quality training in higher education. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10389 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
144-149.pdf | 360,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.