Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10484
Title: | Штучний інтелект у банківській сфері в умовах глобалізації |
Authors: | Баришевська, Інна Володимирівна Baryshevska, , Inna Сизоненко, Юлія Сергіївна Syzonenko, Yuliia |
Keywords: | штучний інтелект глобалізація банківські установи цифровізація інформаційна база artificial intelligence globalization banking institutions digitalization information base |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Abstract: | Штучний інтелект є невід’ємним елементом цифровізації економіки. Для банківської діяльності застосування штучного інтелекту є суттєвою проблемою, і не всі банки можуть здійснити свої плани, адже це вимагає кардинальних змін системи управління ризиками та дорогих інвестицій. Досліджено доцільність та ризики впровадження штучного інтелекту в банківській сфері. Artificial intelligence is an integral part of the digitalization of the economy. The use of artificial intelligence is a significant problem for banking, and not all banks can implement their plans, as it requires radical changes in the risk management system and expensive investments. The expediency and risks of introducing artificial intelligence in the banking sector have been studied. |
Description: | Баришевська І. В., Сизоненко Ю. С. Штучний інтелект у банківській сфері в умовах глобалізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 87-91. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10484 |
Appears in Collections: | Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2021 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.