Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10578
Title: Розвиток маркетингу на основі діджиталізації
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Недбайло, І. І.
Nedbailo, I.
Keywords: маркетинг
інформаційні технології
цифрова інфраструктура
інтернет-торгівля
Інтернет-маркетинг
marketing
information technologies
digital infrastructure
e-commerce
Internet marketing
Issue Date: 2021
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Стамат В. М., Недбайло І. І. Розвиток маркетингу на основі діджиталізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 150-154.
Abstract: Розглянуто питання цифрової інфраструктури. Досліджено обсяг інтернет-торгівлі у розвинених країнах світу та умови здійснення маркетингової діяльності в умова пандемії COVID-19. Оцінено застосування інформаційних технологій маркетинговій діяльності підприємств.
The issue of digital infrastructure is considered. The volume of Internet trade in the developed countries of the world is studied. The application of information technologies in marketing enterprise is estimated.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10578
Appears in Collections:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
150-154.pdf179,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.