Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714
Title: | Активізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентів |
Other Titles: | Activation of education in higher education by means of organization of independent work of students |
Authors: | Літвінчук, Світлана Борисівна Litvinchuk, Svitlana |
Keywords: | Активізація продуктивне навчання активні методи навчання вища школа самостійна робота Activation productive learning active learning methods high school pendent work |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Літвінчук С. Б Активізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентів // Соціально-економічний розвиток регіонів: стратегії, моделі, інновації : монографія. Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2021. С. 271-280. |
Abstract: | Організацію самостійної роботи студентів слід розглядати як систему взаємодії студента та навчального матеріалу з дисципліни, яка за умови її чіткої організації викладачем забезпечить активізацію професійної підготовки майбутніх фахівців, сприятиме формуванню творчого, самостійного мислення. Можна дійти висновку, що науково організована самостійна робота обумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів; навчає самостійно працювати з науково-технічною та методичною літературою, здобувати необхідні знання, набувати практичні вміння й навики для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. The organization of independent work of students should be considered as a system of student interaction and educational material in the discipline, which, provided its clear organization by the teacher will enhance the training of future professionals, promote creative, independent thinking. It can be concluded that scientifically organized independent work determines the intensification of educational and cognitive activities of students; teaches to work independently with scientific, technical and methodological literature, to acquire the necessary knowledge, to acquire practical skills and abilities to form the readiness of future professionals for professional activity. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.