Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1331-1340 of 2124 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукціїГорбачов, В.С.
2005Монополія і її вплив на економічний розвитокМарчук, Любов Петрівна; Marchuk, Lubov; Хоненко, Т.В.; Honenko, Т.
2005Особливості технології вирощування сої на Півдні УкраїниКогут, М.М.; Kohut, М.; Іщенко, А.В.
2006Фінансовий стан підприємства та ефективність господарської діяльності як індикатори оцінки його конкурентоспроможностіЄвчук, Л.А.
2005Розвиток інтеграційних процесів як важлива умова формування ефективного ринку аграрної продукціїБурковська, Алла Валентинівна; Burkovska, Alla
2005Дослідження взаємозв’язку витрат праці і інвестицій у виробництво сільськогосподарської продукції на основі використання функції кобба-дугласаКубова, Р. М.
2005Ефект фінансового леверіджу як інструмент формування оптимальної структури капіталу виноробних підприємствКозаченко, Л. А.
2006Рівень забезпеченості сільськогосподарських підприємств технікою потребує підвищенняЗозуля, І.В.; Zozulia, І.
2006Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництваМармуль, Л.О.; Волович, С.В.
2006Підходи до вибору економічно оптимального комбайнаЧервен, Іван Іванович; Гавриш, Валерій Іванович; Havrysh, Valeriy; Cherven, Ivan