Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, Марія-
dc.contributor.authorMorozova, Mariia-
dc.contributor.authorГула, Лариса Вікторівна-
dc.contributor.authorGula, Larysa-
dc.contributor.authorДимар, Наталія-
dc.contributor.authorDymar, Nataliia-
dc.contributor.authorДяченко, Інна-
dc.contributor.authorDiachenko, Inna-
dc.contributor.authorБикадорова, Наталія-
dc.contributor.authorBykadorova, Nataliia-
dc.date.accessioned2022-02-02T11:53:07Z-
dc.date.available2022-02-02T11:53:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMorozova M., Gula L., Dymar N., Diachenko I., Bykadorova N. Influence of Critical Thinking Technologies on Improvement of Students Performance During Self-Study // Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Vol. 11, No. 1; Special Issue. URL: https://doi.org/10.5430/jct.v11n1p59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10916-
dc.description.abstractЗастосовність статті зумовлена вимогами інформаційно-орієнтованого суспільства, що диктують сучасній молоді необхідність роботи з інформаційними вміннями, бачити, передбачати та виправляти логічні помилки. У сучасному світі важливо проводити рефлексію власної діяльності, що підтримує необхідність розвитку критичного мислення, особливо під час індивідуального здобуття знань студентами вищих навчальних закладів. Хоча критичне мислення впроваджується в школі, його слід активно розвивати і на наступних рівнях освіти, в тому числі на рівні вищої освіти. Цілі. Перевірити комплекс методів критичного мислення, спрямованих на розвиток інтелектуально-виховних умінь учнів під час роботи без нагляду. Методи: у дослідженні використано загальнонаукові методи аналізу інформації. Запроваджено метод анкетування за допомогою методів атестації рівня компетентності Ю.В. Татур, «критичний аналіз» Баррета, виявлення логічних помилок Чейфіса. Кваліметричний підхід дослідження рівня атестації компетентності. Семантичний диференціальний розрив Дж. Діза. Статистичний аналіз проводили за допомогою коефіцієнта рангової кореляції Спірмена. Результати. У ході дослідження було виявлено, що середній показник раціонального мислення всіх груп респондентів знаходиться на середньому рівні і становить близько 50%. Схильність до радикальних узагальнень студентів 1-2 курсів вища на 10%, студентів 2-3 років на 10% більше емпіричної. Емпірична об'єктивність студентів 3-4 курсів становить 14,5%, а студентів 1-2 курсів - від 11,4% до 12,1%. Висновки. За всіма критеріями діагностики ефективності критичного мислення виявляється позитивна динаміка впливу на самостійну роботу студентів. Студенти 1-2 років навчання виявили вищий потенціал до самостійної роботи, ніж студенти 3-4 років навчання. Перспективи. Подальші дослідження можуть бути організовані в напрямку розвитку та впровадження розвитку критичного мислення для вдосконалення набуття компетенцій щодо майбутньої професійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractApplicability of the article is preconditioned by the requirements of information-oriented society that dictate modern youth the necessity of work with information ability, to see, to envisage and to correct logic errors. In modern world it is important toconduct reflection of own activity that maintain the necessity of critical thinking development, especially during individual acquisition of knowledge by students of higher educational establishments. Though critical thinking is introduced at school, it should be developed actively also on the next levels of education, including the level of higher education. Aims. To check complex of methods of critical thinking methods directed to the development of intellectual educational skills of students during unsupervised work. Methods: general scientific methods of information analysis were used in the research. Questionnaire method was introduced with the help of methods of the level of competency certification of Yu. Tatur, “critical analysis” of Barret, findingof logical errors of Cheifits. Qualimetric approach of the research of level of competency certification. Semantic differential tear of J. Dease. Statistic analysis was performed with the help of Spearman's rank correlation coefficient. Results. During the research it was revealed that the average rate of rational thinking of all groups of respondents is on the average level and is equal to about 50%. Propensity for sweeping generalizations of students of 1-2 years of study is 10% higher, students of 2-3 years of study is for 10 % more empiric one. Empiric objectness of students of 3-4 years of study is 14,5%, and students of 1-2 years of study is from 11,4% to 12,1%. Conclusions. According to all criteria of diagnostics of efficiency of critical thinking effect on self-guided work if students positive dynamics was revealed. Students of 1-2 years of study showed higher potential for self-guided work than students of 3-4 years of study. Perspectives. Further researches can be organized in direction of development and introduction of critical thinking development for improvement of acquirement of competences with regard of future professional activity.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectрозвиток інтелектуuk_UA
dc.subjectсамокритичне мисленняuk_UA
dc.subjectорганізація роботи під керівництвомuk_UA
dc.subjectпокращення успішностіuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectdevelopment of intellectuk_UA
dc.subjectself-guided workuk_UA
dc.subjectorganization of workuk_UA
dc.subjectimprovement of successfulnessuk_UA
dc.titleInfluence of Critical Thinking Technologies on Improvement of Students Performance During Self-Studyuk_UA
dc.title.alternativeВплив технологій розвитку критичного мислення у покращенні успішності студентів при самостійній роботіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21391-71499-1-SM січень 2022.pdf859,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.