Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМангушев, Д. В.-
dc.contributor.authorПихтін, А. В.-
dc.contributor.authorMangushev, Dmitry-
dc.contributor.authorPykhtin, Artem-
dc.date.accessioned2022-03-18T12:16:26Z-
dc.date.available2022-03-18T12:16:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМангушев Д. В., Пихтін А. В. Застосування інструментів цифрового маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності // Modern Economics. 2021. № 30(2021). С. 147-152. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-23.uk_UA
dc.identifier.citation--
dc.identifier.citationMangushev D., Pykhtin A. (2021). Application of digital marketing tools to increase the efficiency of entrepreneurial activity. Modern Economics, 30(2021), 147-152. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-23.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11114-
dc.descriptionJEL Classification: M13, M30uk_UA
dc.description.abstractВизначено, що до переваг цифрового маркетингу слід віднести краще охоплення аудиторії, можливість збирати чіткі та деталізовані дані, гнучкий підхід, інтерактивність, відсутність територіальних обмежень при реалізації маркетингових ідей, легкість доступу до ресурсу, управління маркетинговими заходами в режимі реального часу. Метою дослідження є обґрунтування та розроблення теоретичних і практичних засад застосування інструментів цифрового маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності. На основі аналізу визначень поняття «цифровий маркетинг» запропоновано власне визначення: це маркетинг товарів та послуг, що здійснюється за допомогою цифрових каналів та інструментів у віртуальному та реальному середовищах задля ефективної взаємодії з наявними та потенційними споживачами. До основних трендів цифрового маркетингу віднесено зростання популярності відеоконтенту, соціальні мережі та месенджери як канали просування, багатоканальний маркетинг, робота з «великими даними», мобільний контент тощо. Доведено, що в умовах сьогодення з метою персоналізації контенту для клієнтів підприємств доцільно застосовувати сучасні технології, такі як штучний інтелект, машинне навчання, прийняття рішень на основі аналізу «великих даних», доповненої реальності тощо.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractIntroduction. The advantages of digital marketing include better audience coverage, the ability to collect clear and detailed data, flexible approach, interactivity, lack of territorial restrictions in the implementation of marketing ideas, easy access to resources, real-time marketing management. Purpose. The purpose of the study is to substantiate and develop theoretical and practical principles of using digital marketing tools to improve business efficiency. Results. Based on the analysis of the definitions of "digital marketing", our own definition is proposed: it is the marketing of goods and services through digital channels and tools in virtual and real environments for effective interaction with existing and potential consumers. The main trends in digital marketing include the growing popularity of video content, social networks and messengers such as promotion channels, multi-channel marketing, working with "big data", mobile content and more. Based on the review of trends in educational content and requests of the generation of "millennials" for information, it was found that the medical center "Gold Clinic" should develop its digital information platforms in the direction of filling with relevant content, providing different formats of content, providing it in real time time. Conclusions. Gold Clinic lags behind in terms of number of views, number of pages viewed and time spent on the site, as well as in terms of visibility on the Internet. Therefore, now content marketing and search engine optimization should become strategic priorities to improve the efficiency of digital marketing of the enterprise. Thus, in order to personalize the content for clients of the Gold Clinic, it is advisable to use modern technologies such as artificial intelligence, machine learning, decisionmaking based on the analysis of "big data", augmented reality and more.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjectcontextual advertisinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.titleЗастосування інструментів цифрового маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeApplication of Digital Marketing Tools to Increase the Efficiency of Entrepreneurial Activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mangushev.pdf234,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.