Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник | - |
dc.contributor.advisor | Kurepin, Vyacheslav, scientific director | - |
dc.contributor.author | Іваненко, Валерія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Ivanenko, Valeria Sergeevna | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-21T07:33:23Z | - |
dc.date.available | 2022-04-21T07:33:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Іваненко В. С. Забезпечення формування знань здобувачів вищої освіти при вивченні дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці» // Збереження планети — глобальні виклики, загрози, можливості на засадах результативного партнерства : тези доповідей тематичного круглого столу з питань екологічної безпеки до Всесвітнього Дня Землі — Earth Day, м. Миколаїв, 22 квітня 2022 року / Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 9-11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312 | - |
dc.description.abstract | Освіта та виховання у сфері безпеки життєдіяльності мають забезпечити формування цілісного знання і мислення, необхідних для прийняття обґрунтованих рішень на рівні людини, сім’ї, суспільства, держави. Дисципліни «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці» мають права на існування у закладі вищої освіти як самостійні, вони мають чітко визначені межі пізнання питань безпечної поведінки. Вони вміщують як питання безпечної діяльності у побуті та природних умовах існування людини, так і питання того як запобігти техногенних аварій та небезпек на виробництві. | uk_UA |
dc.description.abstract | - | - |
dc.description.abstract | Education and upbringing in the field of life safety should ensure the formation of holistic knowledge and thinking necessary for making informed decisions at the level of man, family, society, state. The disciplines "Life Safety" and "Occupational Safety" have the right to exist in a higher education institution as independent, they have clearly defined boundaries of knowledge of safe behavior. They cover both the issue of safe activities in everyday life and natural conditions of human existence, as well as the issue of how to prevent man-made accidents and hazards at work. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | сфера безпеки життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | навчальні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | підготовка студента | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | life safety | uk_UA |
dc.subject | academic disciplines | uk_UA |
dc.subject | student training | uk_UA |
dc.title | Забезпечення формування знань здобувачів вищої освіти при вивченні дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці» | uk_UA |
dc.title.alternative | Ensuring the formation of knowledge of higher education students in the study of disciplines "Life Safety" and "Occupational Safety" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | День Землі - Earth Day (круглий стіл) - 2022 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) Статті студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9-11.pdf | 615,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.