Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorІваненко, Валерія Сергіївна-
dc.contributor.authorIvanenko, Valeria Sergeevna-
dc.date.accessioned2022-04-21T07:33:23Z-
dc.date.available2022-04-21T07:33:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІваненко В. С. Забезпечення формування знань здобувачів вищої освіти при вивченні дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці» // Збереження планети — глобальні виклики, загрози, можливості на засадах результативного партнерства : тези доповідей тематичного круглого столу з питань екологічної безпеки до Всесвітнього Дня Землі — Earth Day, м. Миколаїв, 22 квітня 2022 року / Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 9-11.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312-
dc.description.abstractОсвіта та виховання у сфері безпеки життєдіяльності мають забезпечити формування цілісного знання і мислення, необхідних для прийняття обґрунтованих рішень на рівні людини, сім’ї, суспільства, держави. Дисципліни «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці» мають права на існування у закладі вищої освіти як самостійні, вони мають чітко визначені межі пізнання питань безпечної поведінки. Вони вміщують як питання безпечної діяльності у побуті та природних умовах існування людини, так і питання того як запобігти техногенних аварій та небезпек на виробництві.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractEducation and upbringing in the field of life safety should ensure the formation of holistic knowledge and thinking necessary for making informed decisions at the level of man, family, society, state. The disciplines "Life Safety" and "Occupational Safety" have the right to exist in a higher education institution as independent, they have clearly defined boundaries of knowledge of safe behavior. They cover both the issue of safe activities in everyday life and natural conditions of human existence, as well as the issue of how to prevent man-made accidents and hazards at work.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectсфера безпеки життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectнавчальні дисципліниuk_UA
dc.subjectпідготовка студентаuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectlife safetyuk_UA
dc.subjectacademic disciplinesuk_UA
dc.subjectstudent traininguk_UA
dc.titleЗабезпечення формування знань здобувачів вищої освіти при вивченні дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Охорона праці»uk_UA
dc.title.alternativeEnsuring the formation of knowledge of higher education students in the study of disciplines "Life Safety" and "Occupational Safety"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:День Землі - Earth Day (круглий стіл) - 2022
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-11.pdf615,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.