Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Назва: The product management triangle
Інші назви: Трикутник управління продуктом
Автори: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна, науковий керівник
Hannichenko, Tetyana, scientific director
Магар, А.
Mahar, A.
Ключові слова: менеджер
організація
продукт
бізнес
бюджет
менеджмент
продуктова організація
бізнес-план
стратегічне планування
manager
organization
product
business
budget
management
product organization
business plan
strategic planning
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Mahar A. The product management triangle // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 72-75.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про поняття «менеджмент товару» і сукупність завдань, над якими працюють менеджери з продуктів у різних компаніях. Аналізується графічна модель трикутника управління товарами, яка може забезпечити глибше розуміння теми управління товарами.
-
The article discusses about the concept "product management" and the set of tasks that product managers work on in different companies. The demand a graphical model of the product management triangle, which can provide a deeper understanding of the topic of product management, is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-75.pdf370,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.