Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11356
Назва: Big data and official statistics, applications in management and marketing
Інші назви: Big data та офіційна статистика, застосування у менеджменті та маркетингу
Автори: Глумакова, Оксана Ігорівна, науковий керівник
Glumakova, Oksana, scientific director
Сабіров, Н.
Sabirov, N.
Ключові слова: big data
інформація
дані
статистика
менеджмент
маркетинг
information
data
statistics
management
marketing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Sabirov N. Big data and official statistics, applications in management and marketing // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, зі швидким темпом життя, безперервним технічним прогресом та прагненням людства підкорити нові вершини, не залишається на місці і розвиток точних наук, зокрема статистики, що з плином часу поповнюється новими термінами.
-
In our days, with the rapid pace of life, continuous technological progress and the desire of mankind to conquer new heights, does not remain in place and the development of exact sciences, including statistics, which over time is replenished with new terms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11356
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-111.pdf306,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.