Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорохова, Т. В.-
dc.contributor.authorGorokhova, T.-
dc.date.accessioned2022-05-24T11:04:23Z-
dc.date.available2022-05-24T11:04:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорохова Т. В. Вплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачів // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112). С. 45-54. DOI: 10.31521/2313-092X/2021-4(112)-5 .uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492-
dc.description.abstractВизначено, що за останні десятиліття цифрові технології та соціальні медіа призвели до еволюції поведінки споживачів. Досліджено поведінку споживачів у цифрову епоху, стратегії цифрового маркетингу, цифрові бізнес-моделі, такі як мобільні додатки або спільна економіка. Розкрито поняття цифрових стратегій: контент-маркетинг, користувацький досвід, маркетинг впливових осіб, контент, створений користувачами, цифрова передача «з вуст в уста».uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe digital technologies and social media have led to the evolution of consumer behaviour were determined. Consumer behaviour in the digital age, digital marketing strategies, digital business models such as mobile applications or the shared economy have been studied. The concept of digital strategies is revealed: content marketing, user experience, influencers marketing, user-generated content, digital word of mouth.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»uk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectconsumer behaviouruk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.titleВплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачівuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of the development of digital technologies on consumer behaviouruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-45-54.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.