Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492
Назва: Вплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачів
Інші назви: The influence of the development of digital technologies on consumer behaviour
Автори: Горохова, Т. В.
Gorokhova, T.
Ключові слова: поведінка споживачів
цифрова економіка
цифрові технології
стратегії
consumer behaviour
digital economy
digital technologies
strategies
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»
Бібліографічний опис: Горохова Т. В. Вплив розвитку цифрових технологій на поведінку споживачів // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112). С. 45-54. DOI: 10.31521/2313-092X/2021-4(112)-5 .
Короткий огляд (реферат): Визначено, що за останні десятиліття цифрові технології та соціальні медіа призвели до еволюції поведінки споживачів. Досліджено поведінку споживачів у цифрову епоху, стратегії цифрового маркетингу, цифрові бізнес-моделі, такі як мобільні додатки або спільна економіка. Розкрито поняття цифрових стратегій: контент-маркетинг, користувацький досвід, маркетинг впливових осіб, контент, створений користувачами, цифрова передача «з вуст в уста».
-
The digital technologies and social media have led to the evolution of consumer behaviour were determined. Consumer behaviour in the digital age, digital marketing strategies, digital business models such as mobile applications or the shared economy have been studied. The concept of digital strategies is revealed: content marketing, user experience, influencers marketing, user-generated content, digital word of mouth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11492
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 4 (112)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-45-54.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.