Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьминчук, Н. В.-
dc.contributor.authorКуценко, Т. М.-
dc.contributor.authorТерованесова, О. Ю.-
dc.contributor.authorФоменко, В. М.-
dc.date.accessioned2022-05-26T09:13:35Z-
dc.date.available2022-05-26T09:13:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКузьминчук Н. В., Куценко Т. М., Терованесова О. Ю., Фоменко В. М. Цінова політика підприємств як елемент маркетингового комплексу в системі маркетинг-менеджменту . Modern Economics. 2022. № 31(2022). С. 82-89. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-12.uk_UA
dc.identifier.citation--
dc.identifier.citationKuzmynchuk N., Kutsenko T., Terovanesova O., Fomenko V. (2022). Enterprises’ price policy as an element of marketing complex in marketing-management systems . Modern Economics, 31(2022), 82-89. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-12.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11509-
dc.descriptionJEL Classification: E64; M21; B41uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття ціни та проаналізовано підходи до визначення цінової політики, обґрунтування її мети та ключових елементів. Розроблено методологію формування основ маркетингової цінової політики підприємства в системі маркетинг-менеджменту, з урахуванням чинників, що впливають на обрану мету, спосіб реалізації, вибір цінової стратегії. Встановлено залежність цінової політики від різних чинників та класифіковано ці чинники за зручними у використанні категоріями. Запропоновано підхід до формування цінової політики на основі обґрунтованих цін як найбільш ефективного чинника впливу на прибуток. Встановлено, що зміна ціни у запропонованих сценаріях дозволяє ефективно впливати на прибутки підприємства в умовах мінливої ринкової економіки. Запропоновано напрями практичного використання методик розрахунку ціни в процесі ціноутворення в контексті маркетингового менеджменту. Встановлено важливу характеристику моделі формування ціни – її циклічність, що дозволило сформувати блок-схему процесу розробки та реалізації цінової політики з урахуванням основних процесів, які пов’язані зі створення, реалізацією та актуалізацією управлінських рішень в процесі ціноутворення.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractAbstract. Introduction. Price and pricing is a way to respond quickly and qualitatively to internal and external factors changing. This is why, at the current stage of market economy development, enterprises must constantly improve their price policy framework. Studying ways of price policy’s influencing, such as establishment factors, ways of formation, methods of calculation allow to increase the profit of the enterprise Purpose. The purpose of article is to establish a relevant methodology for creation an enterprises' price policy, with will meet the requirements of marketing-management systems and improve the process of reaction to changes in enterprise objectives or internal and external influences. Results. The article discusses definitions of price and analyses the different scientist’s approaches to pricing policies, their objectives and key elements. A methodology was created for establishment the basis of the marketing price policy of an enterprise in the system of marketing-management, taking into account factors influencing the chosen target, the method of realization, the choice of a price strategy. The article establishes the dependence of price policy on various factors and classifies these factors into convenient categories. The new approach to price policy-making is justified by the price as the most effective factor in influencing profits. Price change is an opportunity to effectively influence the enterprise’s profits in a changing market economy. For the implementation of pricing, the article proposes calculation methods that are relevant for practical use. Conclusions. The study identified an important aspect of the price-setting model - its cyclicality. The main propose is block scheme for the process of establishing a price policy framework contains all the main processes involved in the creation, implementation and updating of management decisions during pricing-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарківський національний університет імені В.Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.subjectформування цінової політикиuk_UA
dc.subjectформування ціниuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectmarketing pricing policyuk_UA
dc.subjectpricing policy establishmentuk_UA
dc.subjectpricing establishment.uk_UA
dc.titleЦінова політика підприємств як елемент маркетингового комплексу в системі маркетинг-менеджментуuk_UA
dc.title.alternativeEnterprises' Price Policy as an Element of Marketing Complex in Marketing-Management Systemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kuzmynchuk.pdf656,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.