Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11754
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вишневська, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Vishnevskaya, Olga | - |
dc.contributor.author | Шарін, Олександр В’ячеславович | - |
dc.contributor.author | Sharin, Alexander | - |
dc.contributor.author | Шаріна, С. О. | - |
dc.contributor.author | Sharina, S. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-14T12:26:47Z | - |
dc.date.available | 2022-09-14T12:26:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Вишневська О.М., Шарін О. В., Шаріна С. О. Глобальні пріоритети у формуванні освітнього середовища. Modern Economics. 2022. № 33(2022). С. 19-27. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Vyshnevska O., Sharin O., Sharina S. (2022). Global priorities in formation of the educational environment. Modern Economics, 33(2022), 19-27. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-03. | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11754 | - |
dc.description.abstract | Авторами досліджено сутність, особливості та пріоритети формування освітнього середовища з урахуванням глобалізаційних тенденцій і розвитку світу, орієнтації на можливості прискорення процесу перекваліфікації кадрів. Авторами доведено значення освітнього середовища у глобальному суспільстві та потребу взаємодії між закладами освіти, роботодавцями та суспільством, у тому числі з огляду на соціальну відповідальність бізнесу. Авторами обумовлено основні глобальні пріоритети у формуванні освітнього середовища з урахуванням впливу міграційних процесів, розвитку технологій, тенденцій у поширенні «зеленої економіки», цифровізації суспільства. Проаналізовано сучасну потребу роботодавців та взаємодію зі світовими тенденціями розвитку економіки. Авторами обумовлено основні пріоритети у розвитку освітнього середовища з огляду на визначені завдання Всесвітнім економічним форумом у 2022 р. та потребу розширення сфер глобального партнерства, використання кращих практик у сфері перекваліфікації. Доведено зв’язок із техніко-технологічними змінами та розвитком сфери штучного інтелекту. Авторами доведено, що реалізація поставлених завдань у глобальному освітньому середовищі повинна бути орієнтована на практично-орієнтоване навчання та забезпечення можливостей отримання компетентностей, які сприятимуть адаптації та соціалізації особистості до глобальних змін. Авторами визначено, що орієнтація на загальні компетентності сприятиме адаптації особистості до змін глобального світу. Прискорення тенденцій у розвитку технологій, цифровізації та інтернетизації, а також міграційні процеси, спонукають до запровадження змін в освітньому середовищі та використанні механізмів підвищення кваліфікації та перекваліфікації. | uk_UA |
dc.description.abstract | The authors study the essence, features and priorities of the educational environment, taking into account globalization trends and world development, focus on the possibility of accelerating the process of retraining. The authors prove the importance of the educational environment in the global society and the need for interaction between educational institutions, employers and society, including in view of the social responsibility of business. The authors set the main global priorities in the formation of the educational environment, taking into account the impact of migration processes technology development, trends in the spread of "green economy", the digitalization of society. The current needs of employers and interaction with world trends in economic development are analyzed. The authors set the main priorities in the development of the educational environment in view of the tasks set by the World Economic Forum in 2022 and the need to expand the scope of global partnership, the use of best practices in the field of retraining. The connection with technical and technological changes and the development of artificial intelligence is proved. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | глобальне партнерство | uk_UA |
dc.subject | загальні компетентності | uk_UA |
dc.subject | інформаційне середовище | uk_UA |
dc.subject | механізми взаємодії | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | перекваліфікація | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | університетська освіта | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | globalizatio | uk_UA |
dc.subject | global partnership | uk_UA |
dc.subject | common competencies | uk_UA |
dc.subject | information environment | uk_UA |
dc.subject | mechanisms of interaction | uk_UA |
dc.subject | ducational environment | uk_UA |
dc.subject | retraining | uk_UA |
dc.subject | socialization | uk_UA |
dc.subject | university education | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.title | Глобальні пріоритети у формуванні освітнього середовища | uk_UA |
dc.title.alternative | Global priorities in formation of the educational environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2022. - Вип. 33 Статті (Обліково-фінансовий факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vyshnevska.pdf | 474,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.