Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесік, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorУсикова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorПетренко, Наталя Валеріївна-
dc.contributor.authorМельник, Ірина Олегівна-
dc.contributor.authorАнанійчук, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorLesik, Iryna-
dc.contributor.authorUsykova, Olena-
dc.contributor.authorPetrenko, Natalia-
dc.contributor.authorMelnyk, Iryna-
dc.contributor.authorAnaniichuk, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-10-07T10:24:02Z-
dc.date.available2022-10-07T10:24:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationLesik, I., Usykova, O., Petrenko, N., Melnyk, I., & Ananiichuk, Y. (2022). Analysis of Factors Affecting the Efficiency of the Higher Education System in Ukraine. Journal of Higher Education Theory and Practice, 22(6), 86-102. https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i6.5231uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11803-
dc.description.abstractМетою цієї статті є аналіз факторів, що впливають на ефективність системи освіти в Україні. У статті обґрунтовується необхідність визначення основних критеріїв та інструментів оцінки якості для подальшого прийняття рішень на рівні освітніх установ, управління освітою та доданою вартістю. Результати DEAP Version 2.1 технічної ефективності містять інформацію про моделі CRS, VRS та SEa, згруповані по 24 регіонам України. Набір контрольних змінних визначив їхній вплив на ефективність системи вищої освіти в Україні. Практичне застосування методів Data envelopment analysis (DEA) та регресійного аналізу, графічного аналізу дозволило сформувати уявлення про якісні та кількісні показники, що впливають на ефективність системи освіти в Україні.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of this article is to analysis the factors affecting the effectiveness of the education system in Ukraine. The article substantiates the need to determine the main criteria and tools for assessing quality for subsequent decision-making at the level of educational institutions, educational management, and added value. Results from DEAP Version 2.1 of technical efficiency contain information on CRS, VRS, and SEa models grouped by 24 regions of Ukraine. A set of control variables determined their impact on the effectiveness of the higher education system in Ukraine. Practical application of Data envelopment analysis (DEA) methods and regression analysis, graphical analysis, made it possible to form an idea of qualitative and quantitative indicators that affect the efficiency of the education system in Ukraine.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освіти (IHE)uk_UA
dc.subjectдодана вартістьuk_UA
dc.subjectефективність, регресuk_UA
dc.subjectDEAuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecteducation systemuk_UA
dc.subjectInstitutions of Higher Education (IHE)uk_UA
dc.subjectadded valueuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectregressionuk_UA
dc.subjectSocial Sciences: Education-
dc.subjectSocial Sciences: Education-
dc.titleAnalysis of Factors Affecting the Efficiency of the Higher Education System in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeАналіз факторів, що впливають на ефективність системи вищої освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lesik_Scopus.pdf647,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.