Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилик, Оксана-
dc.contributor.authorVasylyk, Oksana-
dc.contributor.authorСабадош, Вікторія-
dc.contributor.authorSabadosh, Viktoriia-
dc.date.accessioned2022-11-23T11:55:44Z-
dc.date.available2022-11-23T11:55:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВасилик О., Сабадош В. Вплив поведінки споживачів на діяльність кафе-ресторану // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інт.-конф., 16-17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 21-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11972-
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність дослідження поведінки споживача як способу впливу на розвиток діяльності кафе-ресторану. Розглянуто фактори, що впливають на поведінку клієнта та можливий їх прояв під час перебування у закладі. З’ясовано систему взаємозв’язку поведінки споживача та майбутніх результатів діяльності підприємства. Доведено, що поведінка споживача має безпосередній вплив на розвиток та подальші результати закладу.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of the study of consumer behavior as a way of influencing the development of cafe-restaurant activity is substantiated. Factors affecting the client's behavior and their possible manifestation during the stay in the institution are considered. The system of interrelationship between consumer behavior and future results of the enterprise's activity has been clarified. It has been proven that consumer behavior has a direct impact on the development and further results of the institution.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаевський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectелементи поведінки споживачаuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.subjectelements of consumer behavioruk_UA
dc.titleВплив поведінки споживачів на діяльність кафе-ресторануuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-25.pdf742,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.