Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12003
Title: | Аналітична оцінка мотиваційних орієнтацій абітурієнтів при виборі закладу вищої освіти |
Authors: | Лесік, Ірина Миколаївна Lesik, Iryna |
Keywords: | мотиваційні орієнтації заклад вищої освіти (ЗВО) рекрутинг цінності тригер motivational orientations institution of higher education recruiting values trigger |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Миколаевський національний аграрний університет |
Citation: | Лесік І. Аналітична оцінка мотиваційних орієнтацій абітурієнтів при виборі закладу вищої освіти // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інт.-конф., 16-17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 53-57. |
Abstract: | Проведено аналітичну оцінку інформації, зібраної в процесі емпіричного соціологічного дослідження, за допомогою пакета IBM SPSS Statistics, методів, що дали змогу перевірити гіпотези, виявити приховані закономірності та зробити більш аргументовані висновки щодо мотиваційних орієнтацій, які впливають на вибір абітурієнтів під час обрання вищого навчального закладу для подальшого навчання. A survey of applicants was conducted, aimed at identifying motivational orientations that shape the choice of applicants when choosing a higher educational institution for further education. Analytical evaluation of the information collected in the process of empirical sociological research was provided using the IBM SPSS Statistics package, methods that made it possible to test hypotheses, reveal hidden patterns, and draw more reasoned conclusions. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12003 |
Appears in Collections: | Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2022 Статті (Обліково-фінансовий факультет) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.