Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2022-12-06T11:05:36Z-
dc.date.available2022-12-06T11:05:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів в контексті комп’ютерних технологій : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 листопада 2022 року. Львів : Львівський науковий форум, 2022. С. 26-30.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048-
dc.description.abstractОсновними засобами реалізації інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні є так звані креативні технології – комп’ютерна графіка, гіпертекст, електронні підручники, ГІС-технології, віртуальна реальність, комп’ютерні мережі. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх спеціалістів має низку переваг – можливість контролювати темп навчальної діяльності, обирати рівень складності завдань, здатність наочно демонструвати певні явища та інші. Тому рекомендується відшукати оптимальне співвідношення у застосуванні комп’ютерних та традиційних технологій у вищій освіті.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe main means of implementing information and communication technologies in education are the so-called creative technologies - computer graphics, hypertext, electronic textbooks, GIS technologies, virtual reality, computer networks. The use of information and communication technologies in the process of training future specialists has a number of advantages - the ability to control the pace of educational activities, choose the level of difficulty of tasks, the ability to visually demonstrate certain phenomena, and others. Therefore, it is recommended to find the optimal ratio in the application of computer and traditional technologies in higher education.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectекомічна освітаuk_UA
dc.subjectелектронна книгаuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectcomputer technologiesuk_UA
dc.subjectmultimediauk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjecteconomic educationuk_UA
dc.subjecte-bookuk_UA
dc.subjectsoftwareuk_UA
dc.titleСучасні підходи до навчання майбутніх економістів в контексті комп’ютерних технологійuk_UA
dc.title.alternativeModern approaches to training future economists in the context of computer technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літвінчук-2022-27-31.pdf512,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.