Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Дмитро Дмитрович-
dc.contributor.authorMarchenko, Dmytro-
dc.contributor.authorМатвєєва, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorMatveeva, Ekaterina-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2023-02-14T09:36:30Z-
dc.date.available2023-02-14T09:36:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMarchenko, D., Matvyeyeva, K., & Kurepin, V. (2022). Development of methods for digital diagnostics of engines by electronic indication. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System, MEES 2022, doi:10.1109/MEES58014.2022.10005758.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12643-
dc.descriptionПовний текст доступний за посиланням: https://ieeexplore.ieee.org/document/10005758uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of a study of the method of electronic indication of engines and a device for its implementation, based on measuring the stresses acting in the connection elements of body parts (studs, bolts) connecting the cylinder covers (cylinder head) and the engine block. A method of processing indicator diagrams of internal combustion piston engines has been developed. Using the technique allows you to get comprehensive information on the indicator diagram, which consists of 30 defined parameters that allow you to assess the quality of the flow of work processes, the technical condition of the engine, fuel equipment, etc. The method of processing indicator diagrams, in contrast to the known ones, is supplemented by the definition of a number of indicators, which are proposed to be used as diagnostic parameters for modern piston engines. A technique for diagnosing internal combustion piston engines based on the results of their electronic indication, in which the influence of various malfunctions on the nature of indicator diagrams of modern automobile engines is determined and diagnostic matrices are proposed that make it possible to determine 15 main malfunctions for spark ignition engines and 12 malfunctions for diesel engines. Experimental installations for indirect display of internal combustion engines were created and experimental studies were carried out. The comparison of indicator diagrams obtained by the methods of direct and indirect mapping allows us to make a conclusion about the high degree of convergence of these data (discrepancies in most parameters determined by indicator diagrams amount to no more than 5.0%), which proves the possibility of using the proposed method of indirect mapping in practice.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження методу електронної індикації двигунів та пристрою для його реалізації, заснованого на вимірюванні напружень, що діють в елементах з’єднання корпусних деталей (шпильках, болтах), що з’єднують кришки циліндрів (головку блоку циліндрів) і блок двигуна. Розроблено методику обробки індикаторних діаграм поршневих двигунів внутрішнього згоряння. Використання методики дозволяє отримати вичерпну інформацію на індикаторній діаграмі, яка складається з 30 визначених параметрів, які дозволяють оцінити якість протікання робочих процесів, технічний стан двигуна, паливної апаратури та ін. Спосіб обробки індикаторні діаграми, на відміну від відомих, доповнено визначенням ряду показників, які пропонується використовувати як діагностичні параметри сучасних поршневих двигунів. Розроблено методику діагностики поршневих двигунів внутрішнього згоряння за результатами їх електронної індикації, в якій визначено вплив різноманітних несправностей на характер індикаторних діаграм сучасних автомобільних двигунів та запропоновано діагностичні матриці, що дозволяють визначити 15 основних несправностей. для двигунів з іскровим запалюванням і 12 несправностей для дизельних двигунів. Створено експериментальні установки для непрямого відображення двигунів внутрішнього згоряння та проведено експериментальні дослідження. Порівняння індикаторних діаграм, отриманих методами прямого та непрямого картографування, дозволяє зробити висновок про високий ступінь збіжності цих даних (розбіжності більшості параметрів, визначених індикаторними діаграмами, становлять не більше 5,0%), що свідчить про можливість використання запропонованого методу непрямого відображення на практиці.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherMykolayiv National Agrarian Universityuk_UA
dc.subjectbody partsuk_UA
dc.subjectconnection elementuk_UA
dc.subjectdigital diagnosticsuk_UA
dc.subjectelectronic indicationuk_UA
dc.subjectengineuk_UA
dc.subjectengine pistonsuk_UA
dc.subjectindicator diagramuk_UA
dc.subjectindicator diagramsuk_UA
dc.subjectinternal combustionuk_UA
dc.subjectmappinguk_UA
dc.subjectmethod of processinguk_UA
dc.subjectparameteruk_UA
dc.subjectparametersuk_UA
dc.subjectpiston enginesuk_UA
dc.subjectstud boltsuk_UA
dc.subjectелектронна індикаціяuk_UA
dc.subjectцифрова діагностикаuk_UA
dc.subjectдвигунuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectіндикаторні діаграмиuk_UA
dc.titleDevelopment of Methods for Digital Diagnostics of Engines by Electronic Indicationuk_UA
dc.title.alternativeРозробка методів цифрової діагностики двигунів за електронною індикацієюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko-2022-1.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.