Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМажара, Г. А.-
dc.contributor.authorКапустян, В. О.-
dc.contributor.authorMazhara, G. A.-
dc.contributor.authorKapustyan, V. O.-
dc.date.accessioned2023-02-16T08:39:07Z-
dc.date.available2023-02-16T08:39:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМажара Г. А., Капустян В. О. Імітаційне моделювання поведінки компанії на прикладі туристичної агенції за умови не чітко заданих даних. Modern Economics. 2022. № 35(2022). С. 91-98. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-14.uk_UA
dc.identifier.citation--
dc.identifier.citationMazhara G. A., Kapustyan V. O. (2022). Simulation modeling of the company’s behavior on the example of a travel agency under conditions of unclearly data. Modern Economics, 35(2022), 91-98. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-14.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12705-
dc.descriptionJEL Classification: D2; C6; L83uk_UA
dc.description.abstractМетою цієї роботи є знаходження оптимальної кількості менеджерів, при модельованих параметрах туристичної агенції, при яких прибуток від продажів туристичних путівок буде максимальним. Для цього розглянуто можливі методи дослідження та побудована модель туристичної агенції, доведена її адекватність реальному об’єкту. Основним методом при розв’язку задачі було обрано метод імітаційного моделювання, тому потрібна програма, що використовує цей метод. Адже вона повинна працювати за певним алгоритмом під конкретну прикладну задачу, згідно з моделлю, а також розв’язувати поставлену задачу необхідну кількість разів. Тому згідно з цією моделлю був написаний програмний продукт за допомогою мови програмування Delphi 7 для розв’язання задачі автоматизованим способом. У програмі моделювання кожного дня здійснюється окремо; і такі моделювання ніяк не впливають одне на одне. Програма написана для швидкого багато варіаційного розв’язку даної задачі та задач, похідних від неї. По-перше, модель задана неявно. По-друге, умови моделювання задані за допомогою не чітких множин. По-третє, показники самої моделі можуть вилучатися з неї при моделюванні за бажанням користувача. Таким чином, модель та програма допомагають підлаштовувати її під будь-які ринкові зміни. З використанням цієї роботи в туристичній сфері кожна фірма зможе працювати ефективніше, а клієнтам не потрібно буде стояти у чергах, що позитивно вплине на сферу туристичних послуг, на вільний час та настрій громадян, що без сумніву принесе користь галузі туризму в Україні в цілому.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractAbstract. Introduction. The paper considers one of the tasks of the tourism business. Methodological manuals on the tourism business were developed and the subject of the study was the activity of a travel agency in a market economy. The purpose of each farm is to make a profit, so among all the tasks of the travel agency in the market, one of the most important is customer service with the help of managers, the number of which directly affects the income of the agency. Purpose. Was to find the optimal number of managers, with the simulated parameters of the travel agency, at which the profit from the sale of travel vouchers will be maximum. For this purpose, possible research methods were considered and a model of a travel agency was built and its adequacy to a real object was proved. Results. The main method in solving the problem was the method of simulation, so you need a program that uses this method. After all, it must work according to a certain algorithm for a specific application problem, according to the model, as well as solve the problem the required number of times. Therefore, according to this model, a software product was written using the Delphi 7 programming language, to solve the problem in an automated way. The program is modeled separately every day, and such simulations do not affect each other. The program is written for a quick multivariate solution of this problem, and problems derived from it. First, the model is set implicitly. Second, the simulation conditions are given by fuzzy sets. And thirdly, the indicators of the model itself can be removed from it during modeling, at the request of the user. Thus, the model and the program help to adjust it to any market changes. Conclusions. After reviewing the financial report of the travel agency ” Defainse”, it was calculated that the result of the simulated travel agency corresponds, with 90% accuracy, to the results of the travel agency “Defainse”. Using this work in the tourism sector, each company will be able to work more efficiently, and customers will not have to stand in line, it will positively affect the sphere of tourism services, leisure and mood of citizens, which will undoubtedly benefit the tourism industry in Ukraine as a whole.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»uk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectповедінкова економікаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectтуристична агенціяuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectаналіз ефективності управлінняuk_UA
dc.subjecteconomicsuk_UA
dc.subjectbehavioral economicsuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjecttravel agencyuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectmanagement effectiveness analysisuk_UA
dc.titleІмітаційне моделювання поведінки компанії на прикладі туристичної агенції за умови не чітко заданих данихuk_UA
dc.title.alternativeSimulation modeling of the company’s behavior on the example of a travel agency under conditions of unclearly datauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mazhara.pdf360,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.