Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Назва: Маркетингові інструменти просування продукції аграрного сектору
Інші назви: Marketing tools for the promotion of products of the agricultural sector
Автори: Мікуляк, Катерина Анатоліївна
Mikulyak, Kateryna
Казновська, Ірина Дмитрівна
Kaznovska, Iryna
Ключові слова: аграрний сектор
цифрові технології
маркетингові інструменти
цифровий маркетинг
agricultural sector
digital technologies
marketing tools
digital marketing
Дата публікації: 2022
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Мікуляк К. А., Казновська І. Д. Маркетингові інструменти просування продукції аграрного сектору // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 24-25 листопада 2022 р. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 69-70.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто маркетингові інструменти для просування продукції аграрного сектору. | Marketing tools for promoting products of the agricultural sector are considered in the work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові інструменти-6-7.pdf162,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.