Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13032
Title: Маркетингова служба підприємства: аспекти функціонування
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Федюкевич, Анна
Fediukevych, Anna
Keywords: маркетинг
маркетингова служба
маркетолог
організаційна структура
ринок
marketing
marketing service
marketer
organizational structure
market
Issue Date: 2022
Citation: Стамат В., Федюкевич А. Маркетингова служба підприємства: аспекти функціонування // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інт.-конф., 16-17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 110-114.
Abstract: Виділено причини створення маркетингової служби на підприємстві, проведено всебічний аналіз аспектів функціонування маркетингової служби на підприємстві за умов активного розвитку ринкової економіки, висвітлено основні види організаційних структур маркетингової служби на підприємстві.
-
The reasons for the creation of the marketing service at the enterprise are highlighted, a comprehensive analysis of the aspects of the functioning of the marketing service at the enterprise under the conditions of active development of the market economy is carried out, the main types of organizational structures of the marketing service at the enterprise are highlighted.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13032
Appears in Collections:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2022
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обліково-аналітичне 2022-110-114.pdf514,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.