Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13038
Title: Інноваційність як основна вимога розвитку людських ресурсів у поствоєнний період в Україні
Authors: Зелінська, Галина
Zelinska, Halyna
Андрусів, Уляна
Andrusiv, Uliana
Keywords: освіта
суб’єкт господарювання
капітал
розвиток
Україна
людський ресурс
education
business entity
capital
development
Ukraine
human resource
Issue Date: 2022
Publisher: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Citation: Андрусів У., Зелінська Г. Інноваційність як основна вимога розвитку людських ресурсів у поствоєнний період в Україні // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інт.-конф., 16-17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 133-136.
Abstract: Інноваційність стає провідною парадигмою економіки, зокрема сучасної освіти, яка в умовах процесу глобальної трансформації потребує переорієнтації її на інноваційний шлях розвитку. Україна, як європейська держава, вступила в епоху цифрових технологій, де ресурс знань стає першопричиною економічного зростання.
-
Innovativeness is becoming the leading paradigm of the economy, in particular of modern education, which in the conditions of the global transformation process needs to reorient it to the innovative path of development. Ukraine, as a European state, has entered the era of digital technologies, where the resource of knowledge becomes the root cause of economic growth.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13038
Appears in Collections:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обліково-аналітичне 2022-133-136.pdf817,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.