Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1313
Title: Кейс-метод у системі формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства
Other Titles: Кейс-метод в системе формирования профессионально-коммуникативной компетентности специалистов по экономике предприятия
Case method in the system of formation of professional and communicative competence of specialists in economics
Authors: Кучер, А. В.
Kucher, A. V.
Keywords: psychological and pedagogical aspects
case method
professional and communicative competence
specialists in economics
психолого-педагогічні аспекти
кейс-метод
професійно-комунікативної компетентність
фахівці з економіки
економіка підприємства
психолого-педагогические аспекты
кейс-метод
профессионально-коммуникативной компетентность
специалисты по экономике
экономика предприятия
Issue Date: 2014
Abstract: Розглянуто психолого-педагогічні аспекти застосування кейс-методу як одного з ефективних методів формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства. / Рассмотрены психолого-педагогические аспекты применения кейс-метода как одного из эффективных методов формирования профессионально-коммуникативной компетентности специалистов по экономике предприятия. / Are considered psychological and pedagogical aspects of case method as an efficient method of forming professional and communicative competence of specialists in economics.
Description: Кучер А. В. Кейс-метод у системі формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства / А. В. Кучер // Українознавчий вимір у сучасній науці: гуманітарний аспект: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 червня 2014 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 22-25.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1313
Appears in Collections:Українознавчий вимір у сучасній науці: гуманітарний аспект - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-25.pdf371,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.