Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1313
Title: | Кейс-метод у системі формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства |
Other Titles: | Кейс-метод в системе формирования профессионально-коммуникативной компетентности специалистов по экономике предприятия Case method in the system of formation of professional and communicative competence of specialists in economics |
Authors: | Кучер, А. В. Kucher, A. V. |
Keywords: | psychological and pedagogical aspects case method professional and communicative competence specialists in economics психолого-педагогічні аспекти кейс-метод професійно-комунікативної компетентність фахівці з економіки економіка підприємства психолого-педагогические аспекты кейс-метод профессионально-коммуникативной компетентность специалисты по экономике экономика предприятия |
Issue Date: | 2014 |
Abstract: | Розглянуто психолого-педагогічні аспекти застосування кейс-методу як одного з ефективних методів формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства. / Рассмотрены психолого-педагогические аспекты применения кейс-метода как одного из эффективных методов формирования профессионально-коммуникативной компетентности специалистов по экономике предприятия. / Are considered psychological and pedagogical aspects of case method as an efficient method of forming professional and communicative competence of specialists in economics. |
Description: | Кучер А. В. Кейс-метод у системі формування професійно-комунікативної компетентності фахівців з економіки підприємства / А. В. Кучер // Українознавчий вимір у сучасній науці: гуманітарний аспект: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 червня 2014 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 22-25. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1313 |
Appears in Collections: | Українознавчий вимір у сучасній науці: гуманітарний аспект - 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.